جامه عروس مطلوب خویش را خوبتر تعیین فرمائید .

پنجشنبه 30 آذر 1396
15:24
رستمی

بهتر است برای لاغر خیس آشکار کردن تان در جامه عروسی فنر بگذارید تا نیازی به گن نداشته باشید و یا این که از گن های دقیق استفاده نمائید . خرقه عروس هایی که رنگ سپید مات دارا‌هستند به عروس هایی که پوست روشن و کم رنگی دارا هستند اضافه میاید . نیز چنین خرقه هایی با رنگ سپید درخشان برای اشخاصی که پوست تیره ای دارا‌هستند دلخواه خیس است . به فصل تزویج تان اعتنا نمایید و آن‌گاه توصیه خرقه عروس بدهید . در صورتیکه در فصل تابستان تزویج میکنید نباید لایه های جامه تان متفاوت باشد و یا این که از جنسی باشد که سبب ساز عرق کردن تان شود . در‌حالتی که نیز در فصل‌زمستان تزویج می‌کنید حتما به تفکر یک ژاکت , شال یا این که کت گرم برای روی خرقه تان باشید .
سفارش دیگر برای عروس خانم‌های لاغر و دیلاق , مدل‌های راسته است . عروس خانم‌هایی که نمیخواهند از دامن‌های پف دار یا این که A صورت استفاده نمایند , این نوع میتواند دلخواه باشد .
در بعضا از مدل‌های خرقه عروس , یک بخش تزیینی موجود است , مثل یک پاپیون و یا این که چیزی مشابه به یک روبان یا این که کمربند و… که جهت جلوه دادن به خرقه عروس استفاده می گردد . در هنگام تعیین خرقه عروس , اعتنا فرمایید که‌این نصیب دکوری , در کجای خرقه است . در شرایطی‌که شما ریزنقش میباشید این نصیب تزیینی نباید در قسمت‌های ذیل تنه شما باشد به این دلیل‌که شمارا کوتاه‌تر ‌نشان میدهد . برای خانم‌های ریزنقش هرچه این نصیب فراتر از کمر جامه عروس باشد امداد می کند که شما قدبلند‌تر ‌به حیث برسید .
در ضمن به یاد داشته باشید که خرقه های پرزرق و برق سنگین وزن میباشند و شمارا خسته می نمایند . در شرایطی‌که قصد دارید خرقه عروس آستین دار بپوشید حتما از تورهای نقش دار و قشنگ برای آستین تان استفاده نمائید . جامه عروس های آستین دار برای اشخاص دوچندان لاغر , تپل و یا این که چهار کتف مضاعف دلخواه می‌باشند و نقایص اندام شما‌را می پوشانند . خرقه عروس های دکلته یا این که فارغ از آستین برای عروس خانم هایی دلخواه است که کتف های دقیق و زیبایی دارا‌هستند و خانم های تپل که بازوها و سینه های بزرگی دارا‌هستند این جمله را به خاطر بسپارند : « دکلته ممنوع » در صورتیکه اندامی لاغر و دقیق دارید می‌توانید از اشکال چین در جامه تان استفاده نمائید , حتی‌د‌ر در صدر تنه ی خرقه تان هم میتوانید با چین های سوزنی و یا این که دراپه های ریز اندام خویش را به نمایش بگذارید . اما اعتنا داشته باشید که چین لزوما در معنای پف نیست و دامن چین دار به منزله ی دامن پف دار نیست . نیز چنین خرقه های پرچین برای عروس های درشت یا این که تپل به هیچ وجه دلخواه نیست .
در صورتی قصد دارید خرقه عروس تان مثل ملکه ها باشد می‌توانید از دسته گریبان های ایستاده و یا این که شاهزاده ای استفاده نمائید . اما این جور گریبان ها برای خانم های خیلی تپل و یا این که خیلی لاغر سفارش نمیشود . نیز چنین در صورت تعیین این جور گریبان به جور گیسو , تاج و تورتان هم دقت فرمائید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]