راهنمی گزینش جامه عروس

سه شنبه 14 آذر 1396
17:33
رستمی

۵ ) چه رنگی را ترجیح می‌دهید؟
از قدیم‌ها در ذهن بیشتر ما جامه عروس سپید بوده است البته خیلی نیز بدین ضابطه نانوشته اعتماد نکنید . در حالتی که محرمانه به مزون‌های دوخت لباس‌ عروس بزنید , می بینید که بدتان نمی‌آید , جامه عروس‌هایی با رنگ کرم , نباتی و چه بسا بژ پیشنهاد دهید . بد نیست رنگ این خرقه عروس‌ها را نیز روی پوست‌تان آزمون نمائید . توجه نمایید درصورتی که جامه عروس‌تان را درین رنگ‌ها گزینش میکنید , حتما بایستی تورتان را نیز در همین مایه‌ها ی رنگی تعیین فرمائید .

۶ ) فصل عروسی نیز کلیدی است
درصورتی که شما در فصول فصل‌زمستان و فصل پاییز قصد دارید پایکوبی ازدواج‌تان را برگزار نمائید , می بایست بدور خرید جامه عروس‌های دنباله‌دار را خط بکشید زیرا درین فصول هوا بارانی و برفی میگردد و شما حتما دوست ندارید با یک خرقه عروس گلی وارد مجلس گردید . جامه عروس سوای دنباله برای این فصول مناسب‌ترند اما چنانچه بازهم رغبت دارید که‌این خرقه عروس‌های دنباله‌دار را گزینش نمائید , دست‌کم لباس‌های دنباله‌داری را برگزینید که میتوانید پارچه دنباله‌دار آن ‌را جدا فرمایید و هنگام وصال به تالار آن ‌را مجدد به خرقه عروس‌تان وصل فرمائید . اما محل برگزاری جشن و پای کوبی ازدواج‌تان نیز دارای اهمیت است . در گلشن مسلما شما نمی‌توانید چنین لباس‌هایی بپوشید .

۷ ) شما ستاره سینما نیستید
احتمالا شما در تلویزیون فیلم عروسی «پرنسس دایانا» همسر ولیعهد انگلیس را دیده‌ باشید که خرقه عروسی‌اش چندین متر دنباله داشت اما این تنها یک عروسی تشریفاتی و تبلیغاتی بوده است که یک‌سری نفر صرفا برای حمل دنباله این جامه عروس استخدام شده بودند . شما میخواهید در جشن و پایکوبی ازدواج‌تان راحت باشید و بتوانید با آسایش این سو و آن سو بروید . پوشیدن چنین لباس‌هایی تنها دست و پای شما‌را می‌بندد و اذن نمی‌دهد درین شب رویایی راحت باشید . جامه عروسی را تعیین نمایید که در آن نخستین از کلیه شم راحتی فرمایید .

۸ ) مدل‌های خیره کننده و غریب نخرید
صرفا همین امشب خرقه عروس در بدن شماست و قرار است سال ها سپس خرقه عروس تان را که در آن شب رویایی به بدن کرده‌اید , در عکس‌های عروسیتان تماشا ‌کنید البته توجه نمائید که خرقه عروسی را برگزینید که بعدا خجالت نکشید آن ‌را به دیگرافراد نشان دهید . بعضی از مدل‌های خرقه عروس سال‌های سال کهنه نمیشوند و مدام قشنگ میباشند . براین اساس به سراغ گزینش این مدل‌ها بروید .
نکاتی که در ابتدا گفته شد بدین معنا نیست که حتما بایستی جامه بخرید یا این که هزینه ی متعددی صرف نمایید . مهمترین چیز صرف ذوق است که به شما امداد می نماید تا لباسی قشنگ به بدن داشته باشید . گهگاه بعضا اشخاص خرقه دوستشان را قرض میگیرند و با مختصر تغییراتی که در تور رمز و مدل گل شان می دهند , هماهنگی زیبایی در ظاهرشان ساخت می نمایند . تاکید ما بر آسانی و ذوق است .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]