نکات با اهمیت در خرید خرقه عروس دلخواه

شنبه 1 مهر 1396
15:41
رستمی

هنگامی که برای خرید خرقه عروس به بازار می‌روید , احتمالا با مشکلات و مسایلی روبرو گردید که پیش از این تاءمل آن را نکرده بودید و این سبب میشود بخش متعددی از وقت شما هدر برود و از طرفی استرس و نگرانی شما هم بیشتر شود .
خرقه عروس را به سه شیوه می توان تنظیم کرد . در روش اولیه شما خرقه عروس را توصیه می دهید تا برایتان بدوزند و آنگاه این جامه را از مزون می‌خرید . این روش اگر چه از دیرباز همگانی بوده ولی این روز ها دیگر به صرفه نیست . اولا زیرا هزینه متعددی برایتان خواهد داشت و ثانیا زیرا در سالهای آتی حفظ از خرقه عروس تان طاقت فرسا خواهد بود .
روش دوم این است که پیشنهاد دوخت جامه عروس را بدهید ولی لباسی که برای شما دوخته شده را اجاره فرمائید . هزینه این روش کمتر از خرید خرقه عروس است البته این مزیت را داراست که متناسب با اندام شما و صحیح طبق ذوق و سلیقه خودتان تنظیم شده‌است . این جامه ابعاد تحت عنوان جامه مهیا به عروس خانم های دیگر اجاره داده میگردد .
در روش سوم نیز که‌این ایام رایج خیس و به صرفه خیس است , جامه عروس های فراهم را اجاره می‌کنید و هزینه یک شب آن را میپردازید .


راهنمای خرید جامه عروس - معمولی و راحت البته خنده رو و خوشگل
خرقه عروس هایی که دامن آن‌ها A صورت است و یا این که دامن پف دار دارا هستند , برای عروس خانم هایی که بخش های زیر تن آنان تپل است و اصطلاحا اندامی گلابی صورت دارا‌هستند , مطلوب است . دسته های پری دریایی برای عروس خانم هایی که از اندامی متناسب برخوردارند دلخواه خیس است
جامه عروس هایی که دامن آن ها A صورت است و یا این که دامن پف دار دارا هستند , برای عروس خانم هایی که بخش های زیر تن آن ها تپل است و اصطلاحا اندامی گلابی صورت دارا‌هستند , دلخواه است . دسته های پری دریایی برای عروس خانم هایی که از اندامی متناسب برخوردارند مطلوب خیس است .


در صورتی‌که قدتان بلند نیست , خرقه پرنسسی نپوشید
جامه های پرنسسی بیشتر برای عروس خانم های قدبلند دلخواه اند زیرا دامن این خرقه ها خیلی پف دار است و خودبه خویش قد شما‌را کوتاه خیس جلوه می‌دهد . به این ترتیب در‌حالتی که شما ریزنقش می باشید یا این که قد چندان بلندی ندارید , خوبتر است به امداد خانم صاحب و مالک مزون در ادامه نوع هایی بگردید که به اندام شما مانند شمع بنشیند . چنانچه اشخاصی که قد کوتاهی دارا هستند , در شب عروسی جامه های پف دار بپوشند , کوتاه خیس به لحاظ می رسند . در صورتی‌که خیلی دقیق و کوچک باشید , در جامه عروس های حجیم و پف دار گم خواهید شد . در‌صورتی‌که ریزنقش و چندان دیلاق نباشید , جامه عروس های بلند و ماکسی شما‌را قدبلندتر نشان می‌دهد .


سایز خرقه , بین ساخت کنندگان متعدد گوناگون است و یک روش استاندارد بری گزینش سایز جامه نیست . منظورم این است که برای مثال شاید سایز 40 یک خرقه برند ( الف ( , با یک خرقه سایز 40 برند ( ب ( از دید مقدار گوناگون باشد . خوبتر است جامه را بپوشید و یا این که در شرایطی که از روش وب خرید میکنید , میزان دورسینه , بدور کمر و دورباسن خویش را با خرقه تطبیق بدهید تا اطمینان حاصل نمایید که خرقه مقدار شماست و آنگاه نسبت به خرید آن مبادرت نمایید .
بعضا از دسته های خرقه عروس , یک بخش دکوری موجود است , مثل یک پاپیون و یا این که چیزی مشابه به یک روبان یا این که کمربند و . . . که جهت جلوه دادن به جامه عروس استفاده می‌شود . در هنگام تعیین جامه عروس , توجه فرمایید که‌این نصیب تزیینی , در کجای خرقه است . در‌حالتی که شما ریزنقش میباشید این نصیب تزیینی نباید در بخش های زیر تنه شما باشد به این دلیل که شما‌را کوتاه خیس نشان میدهد . برای خانم های ریزنقش هرچه این نصیب فراتر از کمر خرقه عروس باشد امداد می نماید که شما دیلاق خیس به لحاظ برسید .


برعلیه در‌صورتی‌که شما تپل می‌باشید , خوبتر است نصیب دکوری خرقه عروس در نزدیکی کمر آن باشد . این زمینه می‌تواند تاثیر متعددی در گزینش شما داشته باشد .
مزون لباس عروس



[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]