خانم های برای تعیین عروس بدین نکات توجه نمایید

پنجشنبه 13 مهر 1396
21:26
رستمی


پیشین از تعیین زمان و مکان مراسم عروسی سراغ خرید خرقه نروید
در نوع سبک خرقه عروسی خویش تصور کنید و برای آن طرح ریزی فرمایید . مدل جامه عروس را بر طبق فصلی که مراسم شما در آن اجرا مي شود تعیین نمایید و یا این که محل برگزاری و سالن عروسی میتواند در گزینش شما تاثیر گذار باشد . برای مثال در‌صورتی‌که شما عروسی خویش را در فضای گشوده برگزار می‌کنید جامه عروسی تان خوبتر است از زرق و برق متعددی برخوردار باشد که چشمگیر باشد و جلوه جامه عروسی شمارا به حد اعلی برساند .
لباسی که دوست دارید احتمال دارد دلخواه فصل و مکان عروسی ای که رزرو نموده اید نباشد . به عنوان مثال یک جامه ابریشمی برای عروسی در یک شهر جنوبی در فصل‌تابستان ابدا مطلوب نیست و به محض پوشیدن خرقه استارت به عرق کردن می‌کنید .
درستگو ترین اشخاص را برای پرو و تعیین خرقه عروس با خودتان ببرید
بیشتر فروشگاهها صرفا به شما اذن آوردن 2 و نهایتاً سه همراه را برای تعیین جامه می دهند . پس یک جمعیت 12 نفری شادمان و خندان که هنگامی که از اتاق پرو با جامه عروس خارج میایید با ناله خوشحالی از دیدن شما جیغ و فریاد می نمایند نیست . بدین ترتیب راستگو ترین و احساساتی ترین اشخاصی را که می شناسید همراهتان ببرید . مادرتان ( تحت عنوان راست گو ترین ) در صورتی لباسی به شما نیایید صادقانه می گوید ( زیرا بعد از آزمون کردن یکسری خرقه دیگر به مقدار کافی مشاهده کرد واقع‌بینانه نخواهید داشت ) و عمه تان ( تحت عنوان دارای اهمیت ترین ) به شما می اعلام کرد که در هر لباسی قشنگ میباشید . و دوستانتان که در منزل می ماندند .
از حیث دیگر افراد استفاده فرمایید و بشنوید ولی نگذراید که حیث آن‌ها اجباری باشد . چنانچه شما جامه عروس خویش را مبنی بر علایق سایرافراد خیر ذوق خویش گزینش نمایید احتمال دارد در آتی پشیمان شده و حسرت پیشین را بخورید . همینطور می‌توانید از نگاه داماد نیز در این باره مطلع گردید . بیشتر عروس ها رغبت دارا هستند که داماد عروس و جامه عروس را تا زمان مراسم و حضور در سالن پذیرایی نبینند البته احتمالا ایده وی سبب تغییر‌و تحول لحاظ شما و در سود تعیین لباسی با ذوق وسلیقه و حیث طرفین صورت پذیرد .
چنانچه در معاش روزمره خویش جامه دکلته نمی پوشید برای روز عروسی نیز این عمل را نکنید
در تعیین خرقه عروس بر طبق مد روز و مقطعی اعتنا فرمائید . وقتی که در آتی به جامه عروس خویش از در بین عکس ها نگاه میکنید در شرایطی که جامه شما با مد زمان خویش پباده سازی شده باشد و مضاعف خاص باشد عکسی دموده شده و منقضی شده به حیث می‌رسد . پس لباسی که گزینش میکنید همت فرمائید نا متعارف نباشد .
90 درصد خرقه عروسهایی که می‌بینید دکلته میباشند و وقتی که میپندارد یک‌سری درصد از لباسهای معمولی که روزمره می‌پوشید دکلته می باشند رابطه معقولی بین این دو پیدا نمی‌کنید . به شما بیان شده بود که مدرن باشید و جامه دکلته تعیین فرمائید . اگر‌چه هیچ زمان در کل زندگیتان خرقه این مدلی نپوشیده اید . روز عروسی روز آزمون کردن سبک تازه خرقه نیست .


در شرایطی‌که تا به هم اکنون خرقه دکلته نپوشیده اید برای اولین دفعه جامه عروس دکلته گزینش نکنید
در حالتی‌که لباسی که در مغازه می‌پوشید مطلوب نیست , تصور نکنید که در حالتی‌که سایز خودتان را بپوشید خوب تر خواهد شد
وقتی که شما یک جور خرقه را برای آزمون پوشیدید به شما گفته شد که در‌صورتی‌که به عبارتی جامه را البته سایز خودتان بپوشید برایتان دوچندان متناسب خواهد بود . ولی زمانیکه خرقه دکلته سایز شما به دستتان رسید شوکه می‌شوید برای این که در نصیب بالای خرقه دقیقا سایز شما کمبود و روی تنتان گشاد بود . به همین علت شما بدون چاره به ساخت تغییراتی در لباستان می‌شوید .

در تعیین خرقه عروس توجه ضروری را انجام دهید . لباسی که تعیین میکنید می بایست تماما میزان شما باشد و با تن شما فیت شود . از این جهت کارایی فرمایید در روزهایی خرقه عروس را تعیین نمایید که به مراسم خویش نزدیک باشد . به دلیل آن که احتمال دارد تا زمان مراسم در اثر احساسات و استرس ها تغییر‌و تحول سایز داشته باشید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]