نکاتی برای تنظیم شایسته ترین جامه عروس

چهارشنبه 26 مهر 1396
15:30
رستمی


خرقه عروسی , لباسی بی سابقه و مخصوص به شخصی است . در کنار به دنیاآمدن و تشییع‌جنازه , تزویج یک کدام از سه شرایط حساس و عظیم در معاش هر فرد است و فقط موردی است که فرد در گزینش چگونگی آن و عظمت و شکوه برگزاری آن , نقش مهم را برعهده دارااست . این روز برای عروس , بیشتر از آنچه که برای داماد حیاتی است , دارای اهمیت است و روز بزرگ معاش وی به حساب آورده می شود .
تنظیم ی خرقه عروس فعالیت وقت گیری است و طاقت ی دوچندان می‌خواهد . به دو ادله پیشنهاد می‌کنم با یک خانم برای خرید جامه عروسی تان بروید , خیر آقای داماد . نخستین اینکه خوب تر است آقای داماد عروسش را تنها در طول روز عروسی در جامه عروس ببیند تا شگفت زده شود . دوم این که خانم ها برای خرید کردن طاقت ی بیش تری دارا‌هستند و آقایان زیرا کم طاقت ترند احتمال دارد برای این‌که بخواهند جست و جوی کسل کننده را زودتر تمام نمایند لباسی را که ابدا مطلوب شما نیست شایسته ترین گزینش در لحاظ بگیرند .
جامه عروس را به سه روش میگردد تهیه و تنظیم کرد :
1 -
می‌توانید خرقه مورد نظرتان را به یک مزون توصیه داده تا برایتان بدوزند و شما آن را خریداری نمایید . که اما آن جامه برای خودتان می گردد و در آتی شما ایراد مراقبت از آن را پیدا خواهید کرد .
2 -
می‌توانید جامه را به مزونی توصیه داده تا آنرا برایتان بدوزد وشما آن را اجاره نمایید , که در اینصورت هزینه کمتری نسبت به خرید خرقه پرداخت کرده و نقص‌ حفظ نیز نخواهید داشت .
3 -
میتوانید جامه عروس های مهیا جان دار در بازار را کرایه نمائید , که‌این روش این روز ها رایج خیس و به صرفه خیس است .
درهر هم اکنون کارایی نمائید لباسی را تعیین نمائید که به رویاهایتان نزدیک خیس باشد . هرچه باشد شما صرفا یک توشه عروسی میکنید .
در حالتی که بازوهای لاغر و باریک دارید
بازوهای خویش را به طور کامل نپوشانید . دسته های دکلته بپوشید , چون بعضا از طراحان عقیده دارا‌هستند که آستین و بند خرقه دقت بیشتری را بدین حیطه جلب می نماید . از پوشیدن مدلهایی با آستین رکابی کوتاه پرهیز کنید .
چنانچه بازوهای تپل وسینه های بزرگ دارید
اعتنا داشته باشید روزی که برای خرید و یا این که پرو جامه عروس می‌روید حتما بایستی کفش و جامه زیری را که میخواهید برای عروسی به بدن نمایید همراه داشته باشید . چرا‌که مقدار قد و دامن بستگی به میزان پاشنه کفشتان دارااست و تنگی وگشادی و یا این که خوش فرم شدن بالاتنه ی جامه تان هم بستگی به خرقه زیرتان دارااست
به خانم های تپل که بازوها و سینه های بزرگی دارا هستند پوشیدن جامه دکلته به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود . گریبان های گلابی صورت و قلبی و گریبان هفت شایسته ترین دسته گریبان برای این اشخاص است . پیراهنی با کمر افتاده و قسمتی افتاده بر کمر , با ساخت مسافت بین کمر و سینه به کوچک نمایش دادن صورت سینه یاری می‌کند . همچنین جامه آستین کوتاه و یا این که آستین رینگ ای , چاقی و بزرگی بازوها را پوشش میدهد .
در صورتیکه قصد دارید خرقه عروس آستین دار بپوشید حتما از تورهای نقش دار و قشنگ برای آستین تان استفاده فرمایید . جامه عروس های آستین دار برای اشخاص زیاد لاغر , تپل و یا این که چهار کتف فراوان دلخواه می‌باشند و نقایص اندام شما‌را می پوشانند .
در شرایطی که گردن شما کوتاه است
گریبان های گشوده سر بلند نمایش دادن گردن کوتاه است . گریبان هایی که به دور گردن پیچیده و بسته می گردند , صرفا سبب میشود تا گردن کوتاهتر به لحاظ رسد . مدلهای دکلته , گریبان هفت یا این که بنددار باریک دوچندان عالی است . دسته مو توده هم گردن را بلندتر نشان میدهد .
در‌حالتی که سینه های کوچک دارید
این عیب قادر است برای شما کارساز باشد و به شما اذن میدهد تا از طرح های تزئین کاری شده استفاده فرمایید , نظیر تزئیناتی به دور گردن و گریبان . با پارچه پوشاندن و آرایش کردن گریبان ; همینطور بلوز بلندی که بالاتنه کوتاهی داراست و خط سینه آن بالا است و درزی در زیر خط سینه دارااست , فراوان عالی و مطلوب است .
مزون لباس عروس



[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]