رای گزینش جامه دلخواه عروسی چکار کنیم ؟

شنبه 15 مهر 1396
14:35
رستمی

موقعیت اندام اولی فاکتور برای گزینش خرقه است . به عنوان مثال یک خانم لاغر و ریز نقش می بایست خرقه نامرتب و پرکاری را گزینش نماید که اورا متغیر نشان دهد و لاغری اورا بپوشاند , نیز چنین جامه با گریبان گشوده که اندام را کشیده خیس نشان می‌دهد , برای یک شخص لاغر سفارش نمی‌شود . از طرف دیگر هر کس زیر تنه پررنگ ای دارااست نباید جامه با بالاتنه بلند بپوشد , بلکه بایستی جامه با دامن پف را گزینش نماید که برجستگی زیر تنه را می پوشاند , یا پارچه جامه وی بایستی حریر باشد که ریزش داشته باشد .
مزیت مشورت با طراح جامه آن است که کلیه بعدها تن را در لحاظ میگیرد , نوع خرقه را متناسب با موقعیت اندامی شخص پباده سازی می نماید , پارچه مطلوب را تعیین می نماید و بعد دوخت را انجام میدهد , و براین اساس سود عمل فراوان خوب خواهد شد .

دنباله جامه عروس می بایست بلند باشد زیرا برای عکسبرداری و فیلمبرداری زیباتر و با شکوه خیس است , البته زمانی عروسی در گلشن اجرا مي شود اضطراری است که جامه طوری پباده سازی شود که بتوان دنباله جامه را توده کرد . نیز چنین در پباده سازی جامه بایستی به شخصیت عروس اعتنا کرد .

مثلاً برای عروس خانمی که انرژی متعددی داراست و فراوان تکان می نماید نباید خرقه با دنباله بلند را تعیین کرد , زیرا با آن حس راحتی نخواهد کرد . از طرفی اگرچه گزینش جامه با دنباله بلند سفارش می شود البته میزان دنباله خرقه به کوتاهی و بلندی قد عروس مربوط است و برای عروس خانمی که قد کوتاهی دارااست , دنباله لباسش نباید بیش تر از 40 تا 50 سانتیمتر ارتفاع داشته باشد .

در مزون ها بدین برهان که‌این قابلیت نیست که تمام رنگ ها یا این که اشکال پارچه ها را وارد گردد , در بعضا جور جامه ها که پارچه با دو یا این که سه تم رنگ استفاده میگردد که پارچه را رنگ و سایه روشن های واجب را متناسب با گونه گزینش شده ساخت می نمایند . تا سود عمل به جور گزینش شده زیاد نزدیک باشد . نیز چنین گل ها و روبان های جامه را خودمان به طور عمل دست فراهم میکنیم و از گل های ژله ای و آهاردار فراهم استفاده نمی‌‌کنیم .

هرچند دارایی در گزینش دسته و فعالیت جامه حساس است , البته عروس خانم نباید تامل نماید که زیرا دارایی محدودی دارااست , نمی تواند آن لباسی را که مدام امید داشته , تنظیم نماید . بلکه بعد از گزینش دسته خرقه خویش و با مشورت با طراح جامه , می توان آن نوع را با پارچه سبک خیس و یا این که عمل سبک خیس انجام بخشید تا فیض به آن چه عروس در لحاظ داراست زیاد نزدیک شود . در واقع این بستگی به هنر طراح خرقه دارااست که دسته , کیفیت و فعالیت خرقه را با ارزش جامه هماهنگ نماید تا شایسته ترین فیض حاصل شود . برای ما اصلی است که عروس خانم در تعیین جور و دوخت جامه خویش حس وقار نماید .

این عمل بایستی یک ماه قبلی از روز عروسی و جشن‌تان استارت شود تا زمان کافی برای انتخابی سزاوار را داشته باشید . به سایت‌ها , مجلات و سالن‌ها نگاهی بیندازید زیرا زمانی یک‌سری خرقه را مشاهده می کنید , متوجه ذوق وسلیقه خویش میشوید و می فهمید که چه گونه لباسی مد است و شما بیشتر از چه گونه سبکی استقبال می کنید .


برخی از اشخاص مایل می باشند که جامه عروشان دوخته شود بدین عروس خانم‌ها می گوییم که شما می بایست دست کم شش ماه قبلی , خرقه خویش را برای دوختن به خیاط بسپارید تا زمان کافی برای فراهم شدنش داشته باشد و نگران عالی یا این که بد شدن لباستان نباشید . و لباستان دو هفته قبلی از پایکوبی فراهم باشد و آن را یک‌سری دفعه و در سا‌عتها مختلفی از روز و چه بسا شب هنگام هم بپوشید که در شرایطی که مشکلی دارااست متوجه گردید و آن را تصحیح فرمایید . اشخاصی که رغبت دارا هستند لباسشان را مهیا تهیه و تنظیم نمایند هم بایستی ۲ ماه گذشته از روز پایکوبی خرید خویش را انجام دهند .

تعیین برای این اشخاص ساده‌تر و راحت‌تر می شود چون دیگر نگران عالی یا این که بد شدن لباسشان نیستند و آن را در یک روز خریداری می نمایند .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]