نکاتی برای تعیین جامه عروس

چهارشنبه 3 آبان 1396
21:53
رستمی




جامه عروس یکی‌از مهم‌ترین تعیین ها در مراسم عروسی است . در صورتی‌که می‌خواهید طی روز عروسی تان یک عروس رویایی گردید در تعیین خرقه عروسی تان به‌این نکته ها اعتنا فرمایید .
گذشته از تعیین زمان و مکان مراسم عروسی سراغ خرید جامه نروید
در دسته سبک جامه عروسی خویش تصور کنید و برای آن طرح ریزی نمایید . مدل جامه عروس را بر طبق فصلی که مراسم شما در آن اجرا مي شود گزینش فرمایید و یا این که محل برگزاری و سالن عروسی می‌تواند در تعیین شما تاثیر گذار باشد . مثلا در حالتی که شما عروسی خویش را در فضای گشوده برگزار میکنید جامه عروسی تان خوبتر است از زرق و برق متعددی برخوردار باشد که چشمگیر باشد و جلوه جامه عروسی شما‌را به حد اعلی برساند .

لباسی که دوست دارید شاید مطلوب فصل و مکان عروسی ای که رزرو نموده اید نباشد . به عنوان مثال یک جامه ابریشمی برای عروسی در یک شهر جنوبی در فصل‌تابستان ابدا مطلوب نیست و به محض پوشیدن خرقه آغاز به عرق کردن می‌کنید .

راست گو ترین اشخاص را برای پرو و گزینش جامه عروس با خودتان ببرید
بیشتر فروشگاهها فقط به شما اذن آوردن 2 و نهایتاً سه همراه را برای تعیین خرقه می دهند . پس یک جمعیت 12 نفری خرسند و خندان که هنگامی که از اتاق پرو با خرقه عروس خارج میایید با شیون خوشحالی از دیدن شما جیغ و فریاد می نمایند نیست . براین اساس راستگو ترین و احساساتی ترین اشخاصی را که می شناسید همراهتان ببرید . مادرتان ( تحت عنوان درست گو ترین ) در صورتیکه لباسی به شما نیایید صادقانه می گوید ( زیرا بعد از آزمون کردن تعدادی جامه دیگر به میزان کافی رویت کرد واقع‌بینانه نخواهید داشت ) و عمه تان ( تحت عنوان اساسی ترین ) به شما می ذکر کرد که در هر لباسی خوشگل می‌باشید . و دوستانتان که در منزل می ماندند .

از لحاظ دیگر افراد استفاده فرمائید و بشنوید البته نگذراید که لحاظ آن ها اجباری باشد . در شرایطی که شما خرقه عروس خویش را بر طبق علایق دیگرافراد خیر ذوق خویش تعیین فرمایید شاید در آتی پشیمان شده و حسرت قبلی را بخورید . همینطور می‌توانید از لحاظ داماد نیز در این زمینه با خبر گردید . بیشتر عروس ها رغبت دارا هستند که داماد عروس و جامه عروس را تا زمان مراسم و حضور در سالن پذیرایی نبینند البته شاید ایده وی منجر تغییر‌و تحول لحاظ شما و در سود گزینش لباسی با ذوق و لحاظ طرفین صورت پذیرد .

چنانچه در معاش روزمره خویش خرقه دکلته نمی پوشید برای روز عروسی نیز این عمل را نکنید
در گزینش جامه عروس بر طبق مد روز و مقطعی توجه فرمایید . هنگامی که در آتی به جامه عروس خویش از فی مابین عکس ها نگاه می‌کنید در شرایطی که خرقه شما با مد زمان خویش پباده سازی شده باشد و دوچندان خاص باشد عکسی دموده شده و منقضی شده به حیث می‌رسد . پس لباسی که تعیین میکنید عملکرد نمائید نا متعارف نباشد .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]